Usługa społeczna pn. Mobilna usługa pomocy przy drobnych domowych usterkach niewymagających natychmiastowej interwencji skierowana jest do mieszkańców Elbląga:

  • osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności
  • osób niesamodzielnych, u których stwierdzono konieczność stałej albo długotrwałej opieki lub/i pomocy innych osób w zakresie odżywiania, przemieszczania się, pielęgnacji ciała, higieny osobistej i otoczenia oraz prowadzenia gospodarstwa domowego z powodu naruszenia sprawności organizmu
  • osób, które ukończyły 75 rok życia i są osobami samotnymi lub zamieszkują wspólnie z drugą osobą, która również ukończyła 75 rok życia

Mieszkaniec Elbląga, zainteresowany usługą społeczną Mobilna usługa pomocy przy drobnych domowych usterkach niewymagających natychmiastowej interwencji powinien:

  • wypełnić formularz na stronie internetowej www.ecus.pl/uslugi-spoleczne lub
  • zgłosić potrzebę skorzystania z usługi w Punkcie Przyjęć Klienta w siedzibie ECUS przy ul. Winnej 9 w Elblągu lub
  • zgłosić się do usługi telefonicznie, dzwoniąc pod jeden z poniższych numerów telefonu:

          55/625 61 20 lub 55/625 61 30

Zgłoszenia do usługi może dokonać również osoba trzecia, asystent rodziny lub pracownik socjalny.

Warunki korzystania z usługi, prawa i obowiązki Odbiorcy usługi:

  • Usługa społeczna Mobilna usługa pomocy przy drobnych domowych usterkach niewymagających natychmiastowej interwencji potrzeb finansowana jest w ramach projektu pn. „Elbląskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
  • Odbiorca nie ponosi odpłatności za jej świadczenie.
  • Odbiorca usługi składając wniosek o usługę deklaruje jednocześnie swoje uczestnictwo w projekcie „Elbląskie Centrum Usług Społecznych”.
  • Odbiorca może skorzystać z usługi maksymalnie cztery razy w ciągu jednego roku.
  • Usługa będzie świadczona w miejscu zamieszkania Odbiorcy usługi.
  • Odbiorca usługi musi potwierdzić wykonanie usługi własnoręcznym podpisem na Karcie udzielonego wsparcia.
  • Odbiorca zobowiązany jest wypełnić ankietę satysfakcji z wykonanej usługi w terminie jednego miesiąca od zakończenia usługi u Koordynatora indywidualnych planów usług społecznych lub w formie elektronicznej na stronie internetowej www.ecus.pl
  • Odbiorca usługi ma prawo do rezygnacja z usługi, którą należy złożyć w formie pisemnej (decyduje data wpływu do ECUS) lub osobiście u Koordynatora indywidualnych planów usług społecznych.

 Usługa obejmuje:

  • regulację/uszczelnianie drzwi
  • regulację/uszczelnianie okien
  • montaż/wymianę spłuczki, deski klozetowej
  • naprawę, nasmarowanie, wymianę zawiasów; wyregulowanie zamków, klamek, gałek, uchwytów w drzwiach i szafach
  • montaż półek, luster, obrazów, karniszy, uchwytów i wieszaków
  • wymianę uszczelek w kranach, słuchawek, węży prysznicowych, baterii łazienkowych, podłączeń spłuczki
  • drobne naprawy mebli (skręcenie lub sklejenie)
  • podłączenie pralki, zmywarki
  • montaż gniazdka elektrycznego/włącznika prądu
  • udrażnianie zatkanych rur, wymianę syfonów
  • uszczelnianie silikonem przecieków (wanna, brodzik, zlew, umywalka)
  • montaż rolet pokojowych wewnętrznych
  • odpowietrzanie kaloryferów
  • naprawę listwy przypodłogowej
  • montaż żyrandola
  • wymianę żarówek
  • inne drobne naprawy, które zostaną zaakceptowane przez Realizatora usługi

REGULAMIN DROBNE DOMOWE USTERKI

Plakat do pobrania